crazyteamافلام _العاب _اغانى _برامج _مسلسلة تلفيزونيه
نكت جمده جدن Images-4d5f9cef92

عًٍزٍُيَزٍُى آلزٍُآئرٌٍ يَتُِِّْوٍجًِْبٌَِ عًٍليَكَ آلتُِِّْسٌِِّجًِْيَل لرٌٍؤيَهٍَ جًِْمًيَعًٍ آقٌٍسٌِِّآمً مًنْتُِِّْدًٍى كَرٌٍيَزٍُى تُِِّْيَمً
مًعًٍ تُِِّْحٍّيَآتُِِّْ
آلآدًٍآرٌٍهٍَ

نكت جمده جدن Images-04113b936a
نكت جمده جدن Images-4d5f9cef92

عًٍزٍُيَزٍُى آلزٍُآئرٌٍ يَتُِِّْوٍجًِْبٌَِ عًٍليَكَ آلتُِِّْسٌِِّجًِْيَل لرٌٍؤيَهٍَ جًِْمًيَعًٍ آقٌٍسٌِِّآمً مًنْتُِِّْدًٍى كَرٌٍيَزٍُى تُِِّْيَمً
مًعًٍ تُِِّْحٍّيَآتُِِّْ
آلآدًٍآرٌٍهٍَ

نكت جمده جدن Images-04113b936a
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى دردشة ومنتدى الكريزى https://crazyteam.yoo7.com /نرجو من  اعضائنا الكرام الاستمتع بوقت ممتع طول اليوم وعمل مسهمات /مع تحيات ادارة الكريزى تيم
لو انت كريزى فعليك بلافتخار واذا لم تكن كريزى فعليك بلانتحار

نكت جمده جدن

كاتب الموضوعرسالة
senior_meka
آلمًدًٍيَرٌٍ آلعًٍآمً
آلمًدًٍيَرٌٍ آلعًٍآمً
senior_meka

نكت جمده جدن Empty
مُساهمةموضوع: نكت جمده جدن   نكت جمده جدن I_icon_minitimeأبريل 14th 2009, 8:37 am

اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى

* * *
واحد ندل فتح مصنع بيبسي كتب على كل علبة : رج جيدا قبل الفتح
* * *
· سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك
* * *
اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. بص الأول للسما وقال للثاني شايف ايه ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال وده يدل على ايه ة ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي
* * *
بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له خرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيرها
* * *
واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 100 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى
* * *
زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة ، وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ،قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل .قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم ..... قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله
* * *
واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

نكت جمده جدن Glitterfy085612880D37

نكت جمده جدن
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جمده اوى ههههههه
» صور جمده موت خش ومش هطبطل ضحك
» مجموعة صور اطفال جمده اوى
» اغنية جديده بس جمده موت
» فوازير مصريه جمده جدااااااااااااااااا