crazyteamافلام _العاب _اغانى _برامج _مسلسلة تلفيزونيه
لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه Images-4d5f9cef92

عًٍزٍُيَزٍُى آلزٍُآئرٌٍ يَتُِِّْوٍجًِْبٌَِ عًٍليَكَ آلتُِِّْسٌِِّجًِْيَل لرٌٍؤيَهٍَ جًِْمًيَعًٍ آقٌٍسٌِِّآمً مًنْتُِِّْدًٍى كَرٌٍيَزٍُى تُِِّْيَمً
مًعًٍ تُِِّْحٍّيَآتُِِّْ
آلآدًٍآرٌٍهٍَ

لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه Images-04113b936a
لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه Images-4d5f9cef92

عًٍزٍُيَزٍُى آلزٍُآئرٌٍ يَتُِِّْوٍجًِْبٌَِ عًٍليَكَ آلتُِِّْسٌِِّجًِْيَل لرٌٍؤيَهٍَ جًِْمًيَعًٍ آقٌٍسٌِِّآمً مًنْتُِِّْدًٍى كَرٌٍيَزٍُى تُِِّْيَمً
مًعًٍ تُِِّْحٍّيَآتُِِّْ
آلآدًٍآرٌٍهٍَ

لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه Images-04113b936a
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى دردشة ومنتدى الكريزى https://crazyteam.yoo7.com /نرجو من  اعضائنا الكرام الاستمتع بوقت ممتع طول اليوم وعمل مسهمات /مع تحيات ادارة الكريزى تيم
لو انت كريزى فعليك بلافتخار واذا لم تكن كريزى فعليك بلانتحار

لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
crazy boy
آلكـ$ــرـرـرـ#ـيــزى آلكـ$ـبـًٍـ#ـيــرـرـر
crazy boy

لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه   لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه I_icon_minitimeأبريل 27th 2009, 10:37 am

--------------------------------------------------------------------------------

السلام عليكم ورحمه الله وركاته

عملين ايه يا رجاله يارب بخير

الحمد لله كله تمام اكتر انجاز الواحد ممكن يحققوا ف حياته ان ينرفز بنت وزى مانتوا عارفين المقوله الشهيرة اللى بتقول طالما فى بنات رخمه يبقى الدنيا هتبقى على طول زحمه
النهارده كنت عاوز اخنق شويه بنات طبعا البنت من دول حاطه اعصابها ف تلاجه والتلاجه مرميه ف مثلث برمودا بس لعل وعسى يمكن تضايق

1-اديها سى دى فاضى وقولها انا جايبلك حته سى دى هايه ملهاش حل ولما تروح تفتحها وتلاقيها فاضيه قولها ممكن تعمليلى نسخه sdsdsdssdsdsds

2- وانتوا بقى بتعدوا الشارع عدى معاها لحد نص الطريق وخليها هى تكمل وارجع اكنك يعنى بتربط الكوتشى بس خلى بالك لو عربيه شاططك انا مليش دعوة ddfeegddfeeg

3-يا سلام بقى لو انت عازمها ف مكان حلو وقبل ما تطلبوا اى حاجه تقولها :يانهار ابيض دا انا راكن غلط ثوانى وجاى يا روحى مش هتأخر وتقعدلك بتاع ربع ساعه وترجع تانى وتقولها :معلش يا عيونى اصل كان فى بنت تحفه برة اااا قصدى كان فى حته حفرة برة gfgfgegfgfge

يارب الموضوع يعجبكم

تحياتى
ميدولو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه 313
mrsasa
آلمًدًٍيَرٌٍ آلعًٍآمً
آلمًدًٍيَرٌٍ آلعًٍآمً
mrsasa

مُساهمةموضوع: رد: لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه   لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه I_icon_minitimeأبريل 27th 2009, 12:14 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه يابنى دول يستهلو اكتر من كده
لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه Images-aab951c876
لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه Images-5bd6364011
crazy boy
crazy boy

مُساهمةموضوع: رد: لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه   لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه I_icon_minitimeأبريل 27th 2009, 2:06 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه تصدق ليك حق

لو عايز تخنق حبيبتك هههههههههههههههههههههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا عايز اطمن على صحت جميع اعضاء المنتدى
» ازاى تخنق جارك 4 ... بروابط جديدة و شغالة لعيون اعضاء المنتدى